חוות דעת רפואית – פגיעה באיבר במהלך ניתוח

להאזנה:

 

ניתוחים הינם, הלכה למעשה, הליכים רפואיים פולשניים שמתוקף אופיים ומורכבותם עשויים, לעתים, להציב סיכון לבריאותו של המטופל ולעתים אף לחייו. מטבע הדברים, במהלך ניתוח עשוי להיפגע איבר – בין אם האיבר המנותח ובין אם איבר הסמוך לאיבר המנותח מה שלעתים עשוי להיות תוצר של רשלנות רפואית. במקרים שכאלה, עולה הצורך בחוות דעת רפואית – פגיעה באיבר במהלך ניתוח שתאפשר לכם לבסס את תביעת הרשלנות הרפואית של הלקוח שלכם מול בית החולים. 

 

הסיכון הקיים בניתוח

על אף ההתקדמות הבלתי פוסקת של עולם הרפואה עדיין האפשרות לפגיעה באדם במסגרת פרוצדורה כירורגית פולשנית – ניתוח קיימת ומסכנת בני אדם רבים העוברים ניתוחים. הלכה למעשה, נכון הדבר כי בין ניתוח אחד למשנהו קיימים הבדלים רבים – בין אם ברמת המורכבות של הניתוח ובין אם ברמת הסיכון הנשקפת למטופל; אולם, ישנם לא מעט ניתוחים שבמסגרתם, פעולה בלתי מקצועית של הרופא עשויה להותיר את המטופל עם נזקים קשים ואף לעתים, לגרום למוות.

 

פגיעה באיבר במהלך ניתוח

הליך רפואי של ניתוח הוא פרוצדורה רפואית פולשנית לכל דבר ועניין שעשויה להוביל למקרים של פגיעה באיבר ו\או באיברים של המנותח במהלכה. הלכה למעשה, כמובן שפגיעה באיבר במהלך ניתוח איננה מתוכננת ויכולה להיות תוצר לוואי שאינו פרי אשמתו של הרופא המנתח, אך לא מעטים הם המכרים בהם הרופא נהג באופן רשלני ובלתי מקצועי שהוביל למעשה לפגיעה במטופל.

חוות דעת רפואית - פגיעה באיבר במהלך ניתוח

רשלנות רפואית פגיעה באיבר במהלך ניתוח

פגיעה באיבר במהלך ניתוח יכולה להתבצע בשלל אופנים ובכלל זאת, בין אם באופן אקטיבי ולעתים באופן פסיבי.

 

פגיעה של הרופא באיבר של המטופל

מקרה אפשרי הוא שהרופא, במהלך הניתוח, בשל פעולה לא תקינה, יפגע או ישבש את פעולתו של איבר אחר הסמוך לאזור הניתוח – זאת, למרות שבהינתן נסיבות הניתוח לא היה צריך לקרות הדבר. מדובר בכל אותם מקרים בהם הרופא פעל בחוסר מקצועיות במהלך הניתוח וכתוצאה מחוסר מקצועיותו פגע במטופל.

 

חוסר מעקב של הרופא

הרופא המנתח חייב להיות ער למתרחש במהלך הניתוח. על כן, ייתכנו מקרים בהם הרופא לא פגע, באופן ישיר באיבר של המטופל, אך היה עליו למנוע את הפגיעה באיבר של המטופל. בין היתר, מדובר במקרים של חוסר מעקב אחר מצב המטופל בניתוח, חוסר מעקב זה עשוי להוביל לכך שסיבוכים שהופיעו במהלך הניתוח יוכלו להתרחש ולהוביל לפגיעות במטופל.

 

עבודה שאינה סטרילית

ניתוח שהינו פרוצדורה כירורגית פולשנית לכל דבר ועניין מחייב את הרופא המנתח ואת הצוות הרפואי לסטיריליות. עבודה לא סטרילית של הצוות הרפואי עשויה, הלכה למעשה, לגרום להופעתם של זיהומים בגוף המטופל ובאיבריו וכתוצאה מכך – לגרום לו נזק רב ולעתים, אף להוביל למותו.

 

חוות דעת רפואית – פגיעה באיבר במהלך ניתוח, מה חשוב שתכלול

חוות דעת רפואית בכלל וחוות דעת רפואית  במקרים של פגיעה באיבר במהלך ניתוח בפרט חייבת לכלול התייחסות מקצועית ומדויקת לשלל רכיבים – בין אם רכיבים בתביעת הרשלנות הרפואית ובין אם התייחסות למצבו הרפואי של המטופל. ככל שחוות הדעת הרפואית תהיה מדויקת ותתייחס לעניינים המהותיים והרלוונטיים למקרה – כך תתחזק יכולת תביעת הרשלנות הרפואית לצלוח.

 

עמידה על גובה הנזק

חוות הדעת הרפואית מטעם פורום רופאים במקרה של פגיעה באיבר במהלך ניתוח תבקש לעמוד על גובה הנזק שנגרם ללקוח שלכם שנפגע כתוצאה מן הרשלנות הרפואית. עמידה על גובה הנזק תאפשר בהתאם לכמת את הנזק שנגרם ללקוח שלכם ובכך לעמוד על הפיצוי ההולם לו הוא זכאי על מנת להשיב את חייו, ככל הניתן, בחזרה אל קדמותם.

 

קביעת המקור לנזק

כידוע, קביעת המקור לנזק הינה חשובה ביותר בתביעת הרשלנות הרפואית בכלל ותביעת הרשלנות הרפואית בפגיעה באיבר במהלך ניתוח בפרט – על רכיב חשוב זה בתביעת הרשלנות הרפואית תוכל לעמוד חוות הדעת הרפואית מטעם פורום רופאים.

 

התרשלות

עמידה על רכיב ההתרשלות היא גם אחת מהיתרונות של חוות דעת רפואית – הלכה למעשה, רופאינו המומחים בתחום הרפואי הרלוונטי יוכלו, על פי ניסיונם והכשרתם המקצועית, לקבוע כי הרופאים נהגו באופן רשלני ולא מקצועי שלא הולם את הפרקטיקה הרפואית הנוהגת בתחום – ועל כן, הינם נחשבים כמי שהתרשלו בתפקידם.

 

הקשר הסיבתי

מטבע הדברים, רכיב הקשר הסיבתי הינו רכיב חשוב ומהותי בתביעת הרשלנות הרפואית בכלל ותביעת הרשלנות הרפואית בפגיעה באיבר במהלך ניתוח בפרט – צוות הרופאים המנוסים שלנו יוכלו לסייע לתביעה לעמוד על כך שקיים קשר בין העובדה שהצוות הרפואי התרשל בתפקידו ובין הנזקים שנגרמו ללקוח שלכם – כלומר, שאלמלא היה נוהג הצוות הרפואי כפי שנהג, לא היה נגרם ללקוח שלכם הנזק שנגרם לו.

 

חוות דעת רפואית פגיעה במהלך ניתוח – למה אצלנו?

למרות העובדה שכל רופא מומחה רשאי ומוסמך לכתוב חוות דעת רפואית – אין זה בהכרח אומר כי חוות הדעת הרפואית שתקבלו מרופא מומחה כזה או אחר תהיה אפקטיבית בבית המשפט ואכן תעמוד על הרכיבים המהותיים והחשובים לתביעת הרשלנות הרפואית אותם אתם מנהלים. בפורום רופאים, תוכלו לקבל שירות ממיטב הרופאים התחומים המקצועיים והמנוסים ביותר בתחומם ויתרה מכך, בעלי התמחות בכתיבת חוות דעת רפואיות עבור בית המשפט – מה שהופך את חוות הדעת הרפואית לאפקטיבית ביותר.

 

היצע רופאים מומחים רב

הלכה למעשה, בפורום רופאים קיים היצע מומחים רב – כך שבמקום אחד, תוכלו לקבל חוות דעת משלל רופאים מומחים שונים בשלל תחומי התמחות שונים – כך יוכלו להיחסך זמן ומשאבים רבים בניהול התביעה.

 

התמחות בכתיבת חוות דעת רפואיות

כאמור לעיל, הרופאים המומחים המועסקים בפורום רופאים, מלבד מקצועיותם שאינה מוטלת בספק ושמם המוכר בתחום התמחותם – הינם אנשי מקצוע המתמחים בכתיבת חוות דעת רפואיות ועל כן, הינם מאוד אפקטיביים בכתיבת חוות דעת רפואיות מקיפות, רלוונטיות ומדויקות לצורך ניהול התביעה הנזיקית בכלל ותביעת הרשלנות הרפואית בפגיעה באיבר במהלך ניתוח בפרט.

 

מעוניינים בחוות דעת רפואית בפגיעה באיבר במהלך ניתוח? פנו אלינו

בפורום רופאים, תקבלו את חוות הדעת הרפואית – פגיעה באיבר במהלך ניתוח המקצועית והמקיפה ביותר במחירים הוגנים ותחרותיים. הרופאים המועסקים בפורום רופאים הינם מהמקצועיים והמנוסים ביותר בתחומם ויתרה מכך, הינם בעלי ניסיון עתיר שנים בכתיבת חוות דעת רפואיות עבור בית המשפט – ניסיון שלו יש חשיבות ויתרונות רבים בעת ניהול התביעה הנזיקית. הלכה למעשה, פניה לפורום רופאים תעניק לכם יתרון בניהול התביעה הנזיקית – כזה שיכול לעשות את ההבדל בין ניצחון והפסד. 

לשיתוף לחצו:
תוכן עניינים

המידע לעיל מהווה מידע ראשוני ואינו מהווה יעוץ משפטי או רפואי