חוות דעת רשלנות רפואית בהריון

להאזנה:

 

רשלנות רפואית בהריון עשויה להתרחש בשלל צמתים שונים במהלך ההריון – בין אם כתוצאה של היעדר אבחון, היעדר הפניה לבדיקות מתאימות, הענקת טיפול רפואי כושל ועוד. הלכה למעשה, על מנת שתוכל תביעת הרשלנות הרפואית בהריון לצאת מן הכוח אל הפועל – עולה הצורך הברור בחוות דעת רשלנות רפואית בהריון. חוות דעת רפואית זו, תעמוד על הרכיבים החשובים ביותר בתביעת הרשלנות הרפואית של הלקוח שלכם. 

 

רשלנות רפואית בהריון – תופעה מסוכנת

מטבע הדברים, רשלנות רפואית בכלל ורשלנות רפואית בהריון בפרט הינן מוקדים לפגיעה במטופל ועל אחת כמה וכמה כאשר מדובר באישה בהריון הנושאת ברחמה תינוק שטרם נולד. כידוע, במהלך ההריון עשויים להתרחש לא מעט סיבוכים בין אם אצל האם ובין אם אצל היילוד – על כן, טיפול רשלני ואינו מקצועי עשוי לאפשר לסיבוכים אלה להחמיר ולגרום לפגיעה באישה ו\או בתינוק.

 

היעדר גילוי מום או בעיה בתינוק

מקרה אפשרי לרשלנות רפואית בהריון הוא מקרה שהרופא לא גילה ביילוד מומים ופגמים גנטיים כאלה ואחרים שרופא מקצועי וסביר היה מגלה בהינתן נסיבות המקרה הנבחן. כידוע, בהינתן המום יש להצביע על כך שהוריו של התינוק, בהינתן המידע לגבי הפגמים הגנטיים ו\או המומים של ילדם – היו בוחרים שלא להביאו אל העולם.

חוות דעת רשלנות רפואית בהריון

היעדר הפניה אל בדיקות מתאימות

במהלך ההריון, עשוי הרופא להידרש, בהתאם לנסיבות הרפואיות של האישה בהריון, להפנות אותה לביצוע בדיקות כאלה ואחרות. אולם, לעתים רופאים מתרשלים בתפקידם ולא פועלים כמצופה מהם וכך, הלכה למעשה, בשל היעדר ביצוע הבדיקה שתאשש או תפריך מצב רפואי כזה או אחר של האישה או של התינוק – עשוי להיגרם נזק בשל היעדר קבלת טיפול הולם.

 

רופא הגרם נזק לאישה באופן פעיל

במהלך תקופת ההריון יכול הרופא לגרום לאישה ו\או ליילוד נזקים באופן פעיל – הן באמצעות הענקת טיפול כושל ואינו מקצועי והן, בין היתר, באמצעות מרשם תרופות שגויות.

 

מרשם תרופות שאינו מתאים

הרופא המטפל חייב להתחשב במצבה הרפואי של האישה ולמעשה, בהתאם לצורך, לרשום לה תרופות תוך לקיחה בחשבון של מיטב השיקולים הרלוונטיים – רגישויות, נסיבות רפואיות, מצב בריאותי ועוד. מרשם תרופה שגויה ו\או מרשם תרופה במינון שאינו הולם עשוי להוביל לכך שהאישה ו\או היילוד יסבלו מנזקים.

 

ביצוע ניתוח קיסרי כושל

ניתוח קיסרי הוא ניתוח לכל דבר ועניין שעשוי לסכן את חייה של האישה ושל היילוד. ניתוח קיסרי שיתבצע באופן רשלני ולא מקצועי עשוי לפגוע באישה ו\או ביילוד ואף, לעתים, לגרום למוות.

 

חוות דעת רשלנות רפואית בהריון טובה

חוות דעת רשלנות רפואית בהריון טובה ומקצועית תהיה חייבת לכלול התייחסות מדויקת, מקצועית ודקדקנית למצב הרפואי של הלקוחה שלכם – האישה בהריון שנפגעה כתוצאה מרשלנות רפואית בהריון. חוות הדעת הרפואית מטעם פורום רופאים תעמוד על הרכיבים חשובים ומהותיים במסגרת התביעה הנזיקית.

 

גובה הנזק

חוות הדעת הרפואית מטעם פורום רופאים תבקש לעמוד על גובה הנזק שנגרם לאישה שנפגעה כתוצאה מרשלנות רפואית בהריון – כך, ניתן יהיה לכמת את הנזק ובהתאם לכך – לעמוד בהמשך על גובה הפיצוי הראוי והחשוב עבור האישה ו\או היילוד שנפגעו מן הרשלנות הרפואית.

 

עמידה על מקור הנזק

מטבע הדברים, בתביעת רשלנות רפואית בכלל ותביעת רשלנות רפואית בהריון בפרט – יש צורך בעמידה על כך שמקור הנזק שנגרם לאישה בהריון הוא למעשה הרופא המטפל ו\או גורם רפואי אחר שהיה מעורב בטיפול בה. חוות הדעת הרפואית מטעם פורום רופאים תבקש לעמוד על כך שמקור הנזק הוא אכן הנתבע.

 

עמידה על קיומה של התרשלות

כידוע, רכיב ההתרשלות הינו אחד מן הרכיבים החשובים ביותר בתביעת הרשלנות הרפואית בכלל ותביעת רשלנות רפואית בהריון בפרט – בהיעדרו תרד התביעה לטמיון. הלכה למעשה, חוות הדעת הרפואית מטעם פורום רופאים תבקש לעמוד על כך שהרופא ו\או הצוות הרפואי שטיפל באישה בהריון התרשלו בתפקידם ופעלו שלא כמצופה מהם על פי הפרקטיקה הרפואית המקובלת בתחום.

 

עמידה על הקשר הסיבתי

חוות הדעת הרפואית תעמוד על רכיב הקשר הסיבתי החשוב לתביעת הרשלנות הרפואית. הלכה למעשה, רופאינו המומחים יוכלו, בהתאם לנסיבות העניין, לקבוע כי הגורם הרפואי שהתרשל בתפקידו הוא אכן זה שגרם להופעת הנזקים אצל האישה שהייתה בהריון או עודנה בהריון. כלומר, אילולא היה מתרשל הרופא ולא היה נוהג כפי שנהג – לא היה נגרם לאישה שנפגעה הנזק שנגרם לה.

 

חוות דעת רשלנות רפואית בהריון – למה בפורום רופאים?

הלכה למעשה, כל רופא מומחה מוסמך ורשאי לכתוב חוות דעת רפואית עבור המבקש אותה. אולם, בפורום רופאים, מלבד העובדה שמועסקים הרופאים המקצועיים ביותר בתחום התמחותם – מועסקים הרופאים המומחים המקצועיים והמנוסים ביותר בכתיבה ועריכה של חוות דעת רפואיות.

 

כתיבת חוות דעת רפואית

כאמור לעיל, לפורום רופאים יתרון ברור – זאת משום שמלבד העובדה שהרופאים בפורום רופאים הינם הטובים ביותר בתחום ההתמחות שלהם – עומדת לזכותם ההתמחות היקרה מפז בכתיבת חוות דעת רפואיות בפני עצמה. כתיבת חוות דעת רפואית עבור ולטובת תביעות רשלנות רפואית מצריכה ניסיון ומקצועיות רבה בתחום – בהיעדר ניסון בכתיבת חוות דעת רפואית, עשויה חוות הדעת הרפואית שלא לגעת בחלקים הרלוונטיים והחשובים ביותר לתביעת הרשלנות הרפואית ובכך, לפגום ביכולתה להצליח.

 

מגוון מומחים רב

פורום רופאים נהנה ממגוון עצום של רופאים מומחים המתמחים בשלל תחומי רפואה שונים. על כן, בהינתן שהלקוח שלכם ספג כמה פגיעות שונות מתחומי רפואה שונים – תוכלו למצוא, במקום אחד, את כל מה שאתה זקוקים לו על מנת לגבש את תביעת הרשלנות הרפואית של הלקוח שלכם כנגד הנתבע שגרם לו נזק.

 

פנו אלינו

אצלנו, בפורום רופאים, תקבלו את חוות הדעת רשלנות רפואית בהריון המקצועית והדקדקנית ביותר, במחירים התחרותיים ביותר הקיימים בשוק חוות הדעת הרפואיות. יתרונות אלה באים לידי ביטוי ללא כל התפשרות על המקצועות, הניסיון והבכירות של הרופאים המועסקים בפורום רופאים – אלו, הינם למעשה הטובים ביותר בתחומם. חוות הדעת הרפואית מטעמנו המתמקדת בפרטים הקטנים ביותר – תעניק, בסופו של דבר, יתרון חד משמעי בניהול תביעות הלקוחות שלכם. 

לשיתוף לחצו:
תוכן עניינים

המידע לעיל מהווה מידע ראשוני ואינו מהווה יעוץ משפטי או רפואי