חוות דעת רפואית – כירורגית ילדים

להאזנה:

 

כירורגית ילדים עוסקת בתינוקות וילדים שלמרבה הצער נזקקים לקבלת טיפול רפואי כירורגי. בין הניתוחים המתבצעים בתחום כירורגיית הילדים ישנים ניתוחים שכיחים וכאלה שנדירים – לחלקם, מתווסף מימד מסוכן עבור המטופל. למעשה, חוות דעת רפואית כירורגית ילדים עשויה להיות נצרכת כאשר עולה הצורך בחוות דעת רפואית שניה או לחלופין, כאשר עולה החשש שהתבצע הליך רפואי כירורגי כושל בילד שהביא לכדי כך שנגמרו לו נזקים כאלה ואחרים.

 

כירורגיית ילדים – התרחשותה של רשלנות רפואית

הלכה למעשה, רשלנות רפואית בתחום כירורגיית ילדים עשויה לגורם לילד או התינוק המטופל נזקים רבים ומצערים. קרי, עקב המורכבות והפולשנות המתלווים להליך הכירורגי, עשוי הליך כירורגי כושל להותיר את הילד המטופל עם נזקים כאלה ואחרים. במקרה בו קיים חשש ו\או חשד כי הילד המטופל קיבל טיפול רפואי רשלני שהסב לו את הנזקים מהם הוא סובל, עולה הצורך בקבלת חוות דעת רפואית בתחום כירורגיית הילדים אשר תהווה את אחת מאבני היסוד של התביעה הנזיקית כנגד הרופא המעוול.

 

ביצוע ניתוח שאינו מתאים למצב הרפואי של הילד

ביצוע הליך רפואי בכלל והליך רפואי בתחום כירורגיית הילדים הפרט שאינו מתאים למצבו הרפואי של הילד, עשוי להיגמר ולהסתכם באסון למטופל. הלכה למעשה, ביצוע הליך כירורגי שאינו מתאים במטופל, עשוי להוביל להופעתם של סיבוכים רפואיים כאלה ואחרים לאחר הניתוח. סיבוכים אלה, לעתים, עשויים להוביל לכדי נזקים.

חוות דעת רפואית - כירורגית ילדים

אבחנה שגויה של הרופא

בדומה לביצוע ניתוח שאינו מתאים למצב הרפואי של הילד, גם אבחנה רפואית שגויה של הרופא עשויה להוביל לכך שיגרמו לילד נזקים כאלה ואחרים. בין היתר, בשל העובדה שהילד לא יקבל את הטיפול הרפואי ההולם בזמן וכתוצאה מכך, עלולים להופיע סיבוכים וכן, החמרת המצב הרפואי שלו. אבחנה רפואית נכונה ומדויקת עשויה לעשות את ההבדל בין האפשרות שהילד יסבול מפגיעות ונזקים ובין לאו.

 

טעות של הרופא במהלך הניתוח

טעות של הרופא המנתח במהלך ההליך הכירורגי בילד עשויה להוביל לכך שיגרמו לילד נזקים כאלה ואחרים. למרבה הצער, לעתים, אין זה פשוט להתחקות אחר פעולותיו של הרופא המנתח וכתוצאה מכך, קשה לעמוד על כך כי הרופא המנתח התרשל וגרם לכך שנגרמו לילד נזקים. אולם, הצטיידות בחוות דעת רפואית מטעם מומחה בכירורגיית ילדים עשוי להיות מסוגל לשים את האצבע על פעולותיו הרשלניות של הרופא המנתח או הצוות הרפואי ככל שהיו כאלה.

 

חוות דעת רפואית כירורגיית ילדים – זיהוי הרשלנות

חוות דעת נוספת היא קונספט מקובל בעולם הרפואה בכלל וכן, גם עשויה להיות רלוונטית בתחום כירורגיית הילדים. כפי שנאמר לעיל, הליך כירורגי בכלל והליך כירורגי בילדים בפרט הוא הליך פולשני ולעתים אף מסוכן, שכן מדובר בביצוע ניתוח. על כן, מרבית המטופלים והוריהם היו מעדיפים שלא לעבור פרוצדורה רפואית כזו, ככל שישנה האפשרות לבחור בחלופה סבירה וראויה אחרת.

 

ביצוע ניתוח? יתכן ואין צורך בכך

חוות הדעת הרפואית השניה עשויה להפריח את הצורך בביצוע הליך רפואי כירורגי בילד ולמעשה, להציע חלופה אחרת שעשויה להפיק תועלת דומה ואף רבה יותר, בנסיבות העניין, על פני ביצוע הליך כירורגי.

 

המלצה על טיפולים רפואיים אחרים

הרופא המטפל חייב להציג בפני המטופל, ובעניין זה, בפני הוריהם של המטופלים, את החלופות האפשריות לביצוע הניתוח, ככל שישנן כאלה. יחד עם זאת, לעתים, בחוות הדעת הרפואית השניה, עשויות להיות מוצגות חלופות רפואיות ראויות לביצוע הניתוח שלא הוצגו על ידי הרופא המטפל.

 

חוות דעת רפואית כירורגיית ילדים – למה בפורום רופאים?

חוות דעת רפואית בכלל וחוות דעת רפואית בתחום כירורגיית ילדים בפרט תשפוך אור באשר למקרה שחווה הלקוח שלכם. מטבע הדברים, כמו בהליכים רפואיים אחרים, גם הליך רפואי בכירורגיית ילדים עשוי להתבצע באופן רשלני שאינו הולם את הפרקטיקה הרפואית המקובלת בתחום. הלכה למעשה, בפורום רופאים מועסקים הרופאים המקצועיים והמנוסים ביותר בתחומם ויתרה מכך, בעלי התמחות בכתיבת חוות דעת רפואיות בתחומם.

 

מומחה כירורגיית ילדים בעל שם בתחום

העובדה כי הרופאים בפורום רופאים הינם רופאים מוכרים ומנוסים בתחומם אינה רק רלוונטית לאיכות חוות הדעת הרפואית בפני עצמה, אלא גם למשקלה של חוות הדעת הרפואית בין כותלי בית המשפט. הלכה למעשה, עשויה חוות דעת רפואית שנערכה מפי רופא מומחה בתחום כירורגיית הילדים לו יש שם בתחום, להיות בעלת כוח השפעה רב יותר בבית המשפט – על כל ההשלכות הנובעות מכך.

 

מומחים בכתיבת חוות דעת רפואיות

מלבד העובדה כי הרופאים בפורום רופאים בכלל והרופאים המתמחים בתחום כירורגיית הילדים הפרט הם הרופאים המקצועיים והמנוסים ביותר, הם גם מומחים בכתיבת חוות דעת רפואיות בתחום כירורגיית הילדים. מלבד העובדה כי יש להם ניסיון רב במקצוע, רופאינו גם מכירים את הניואנסים הנדרשים בחוות דעת רפואית שמוצגת בין כותלי בית המשפט – אלה, עשויים להוביל לכך שלחוות הדעת הרפואית יהיה משקל רב יותר.

 

חוות דעת רפואית כירורגיית ילדים טובה

חוות דעת רפואית בתחום כירורגיית הילדים תהיה חוות דעת רפואית טובה כאשר תתייחס, לעומק, למרבית הרכיבים החשובים והמרכזיים במסגרת התביעה הנזיקית, אלו, יסייעו לשפוך אור על מקרה הרשלנות הרפואית ואף לחזק את עמדת התובע. על חלק מרכיבים חשובים אלו, נעמוד להלן. למידע נוסף על חוות דעת רפואית כירורגית – קראו כאן.

 

גובה הנזק שנגרם ללקוח לילד

חוות הדעת הרפואית בתחום כירורגיית הילדים מטעם פורום רופאים תבקש לעמוד על גובה הנזק שנגרם לילד בשל ההליך הרפואי הרשלני שעבר וכן, לכמת את הנזק – הלכה למעשה, עמידה על גובה הנזק שנגרם לילד תסייע בעמידה על הפיצוי ההולם.

 

עמידה על מקור הנזק

עמידה על מקור הנזק היא חשובה יותר בתביעת הרשלנות הרפואית, חוות הדעת הרפואית מטעם פורום רופאים תבקש לעמוד על כך שהצוות הרפואי הרשלן הוא מקור הנזק ולא גורם אחר.

 

התרשלות

רופאינו המנוסים והמיומנים להם שנים רבות בתחום כירורגיית הילדים, יוכלו לשים את האצבע על הליך רפואי שהתבצע באופן רשלני ולא מקצועי שלא על פי הפרקטיקה הרפואית המקצועית המקובלת בתחום. מטבע הדברים, עמידה על רכיב זה עשויה להיות קשה, ובהיעדרו, הוכחת תביעת הרשלנות הרפואית תלקה בחסר.

 

עמידה על הקשר הסיבתי

רופאינו המקצועיים בתחום כירורגיית הילדים יעמדו על כך שאילולא הרשלנות הרפואית מטעם הצוות הרופאים לא הייתה מתרחשת, לא היו נגרמים לילד הנזקים מהם הוא סובל או לחלופין, היו נגרמים לילד נזקים קטנים יותר מאשר מהם סובל בפועל.

 

פנו אלינו

אצלנו, בפורום רופאים, תקבלו את חוות הדעת הרפואיות בתחום הרשלנות הרפואית בכלל ורשלנות רפואית בתחום כירורגיית ילדים בפרט, ברמה הגבוהה ובמחירים ההוגנים ביותר בתחום; זאת תוך שמירה על רמה מקצועית גבוהה ביותר ומתן תשומת לב אל הפרטים הקטנים ביותר, שיסיעו ללקוח שלכם לזכות בפיצוי לו הוא זקוק על מנת לשקם את חייו לאחר הפגיעה שחווה. לחוות דעת נוספות לפי עניין רפואי – כנסו.

לשיתוף לחצו:
תוכן עניינים

המידע לעיל מהווה מידע ראשוני ואינו מהווה יעוץ משפטי או רפואי