חוות דעת רפואית פלסטיקה

להאזנה:

 

טיפולים אסתטיים הפכו לנפוצים מאוד בשנים האחרונות. טיפולים אלה השתכללו והפכו להיות יצירתיים במיוחד, כך שרבים כבר לא חוששים לגשת אליהם. יחד עם הביקוש הרב צצו עוד הרבה מרפאות פרטיות שמבצעות את הניתוחים הללו ולא תמיד שהתוצאה מוצאת חן בעיני המטופל, ולפעמים היא אף מסוכנת.

במצב כזה, אתם צריכים מקצוענים שיספקו לכם חוות דעת בתחום הפלסטיקה, על מנת שתוכלו להתקדם בתהליך התביעה אם צריך ולהוכיח את טיעוניכם.

 

הגבול שבין לא יפה למסוכן

אין ספק שניתוחים פלסטיים הפכו להיות עד כדי כך נפוצים שכיום אין מישהו שלא חשב ולו ליום אחד בודד בחייו לשנות משהו בגופו. זהו אידיאל היופי שמנחה אותנו ואנו שואפים להגשים אותו כשאנו מסתכלים על עצמנו במראה. הבעיה היא שאנשים לפעמים יותר מידי פזיזים ולא בוחרים בקפידה את הרופא המנתח שלהם ובסופו של דבר ישנה תוצאה שלילית.

 

השאלה שעולה

השאלה היא האם התוצאה שלילית היא עקב כך שהתוצאה הסופית לא נראית לטעמנו, או שמדובר ברשלנות. רשלנות היא מצב בו הפרוצדורה הרפואית לא נעשתה בצורה נכונה וסיכנה את הבריאות, או שהתוצאה רחוקה מאוד לכל עין מהמציאות. חוות דעת רפואית מטעם מומחה בתחום הפלסטיקה תשקף את המציאות של המקרה באופן אובייקטיבי.

חוות דעת רפואית פלסטיקה
חוות דעת רפואית פלסטיקה

קביעת נזק אסתטי למטופל

נזק אסתטי בלתי הפיך הוא בעיה גדולה. יש הרבה נזקים אסתטיים שיכולים לקרות כתוצאה מתאונות או טראומות שנגרמות, כך למשל תאונות דרכים או מגע עם מים חמים, אש או חומצה, כאשר לעתים גם הפרוצדורה הרפואית האסתטית עצמה היא זו שגורמת לבעיה.

 

פלסטיקאי מנוסה ומקצועי

פלסטיקאי יכול להיות מנוסה ומקצועי שכבר פועל שנים רבות בתחום וזה עדיין לא אומר שהוא חף מטעויות, אם כי הן הרבה יותר נדירות. במצבים אלו ניתן לקבל תמיכה מחברות הביטוח למרות שלא מדובר בפרוצדורה רפואית, אך לשם כך יש צורך בחוות דעת פלסטיקה, כדי להוכיח את הקשר בין המאורע לנזק.

 

טיפול רפואי לקוי

גם טיפול רפואי לקוי שלא קשור לתחום האסתטיקה יכול לגרום לנזקים אסתטיים חמורים. למשל, תפירה לא נכונה אחרי ניתוח יכולה להותיר צלקת מכוערת מאוד על גוף המטופל. במקרה כזה הוא ירצה לקבל חוות דעת פלסטיקה ממנתח פלסטי שהוכשר לשם כך מטעם בית המשפט. זאת, כדי להבין האם הצלקת הזו היא בגבול הלבן שעוד תקין מבחינה אסתטית, או שהיא איפה שהוא בין הגבול האפור לגבול השחור, מה שמצביע על כך שהייתה כאן רשלנות והתוצאה מוגזמת בכל קנה מידה רפואי מקצועי.

 

לקבוע את דרך הטיפול

אנשים רבים מגיעים למומחים לפלסטיקה כדי לקבל חוות דעת גם על דרך הטיפול. כאן לא מדובר על תביעה של גוף רפואי או ביטוח מסוים אלא על התייעצות גרידא כדי להבין מהי הדרך הטובה ביותר. ישנן תוצאות דומות שיכולות להיות מושגות בדרכים שונות ולא תמיד המטופל יסמוך על המילה של בית החולים והוא יעדיף לשמוע עוד חוות דעת נוספת ממומחה.

אנו בפורום רופאים כאן לשירותכם לחוות דעת רפואיות שונות. פנו אלינו עוד היום ונשמח לעמוד לשירותכם!

077-9969191

לשיתוף לחצו:
תוכן עניינים

המידע לעיל מהווה מידע ראשוני ואינו מהווה יעוץ משפטי או רפואי