חוות דעת רפואית נוירולוגית

להאזנה:

 

מערכת העצבים היא מערכת מורכבת ביותר בגוף האדם שפגיעה בה עשויה להוביל לנזקים ומגבלות קשות עבור האדם. נזקים נוירולוגים עשויים להיגרם לאדם בשל שלל סיבות – תאונת דרכים, פציעה, חשיפה לחומרים מסוכנים ועוד; אדם אשר סובל מבעיה נוירולוגית כלשהי עשוי להיעזר בחוות דעת רפואית נוירולוגית לבקשת תקבולים מביטוח הלאומי אשר יסייעו לו לשקם את חייו.

כמו כן, נזק נירולוגי יכול להיגרם הן בשל סיבות התמונות ברשלנות רפואית. משום כך, רצוי כי אדם אשר פונה לביטוח הלאומי או לתביעה נזיקית יעבור בדרך אצל רופא מומחה בנירולוגיה שיספק חוות דעת רפואית מקצועית.

 

חוות דעת מומחה נוירולוגיה

חוות דעת מטעם מומחה לתחום הנירולוגיה תסייע לכם הן בתביעה מול המוסד לביטוח לאומי, לחברת הביטוח המבטחת את הלקוח או לחלופין בעת תביעת רשלנות כנגד רופא מטפל שהתרשל – על כל אלה נעבור בהרחבה להלן.

חוות הדעת תסקור את ההיסטוריה הרפואית של הלקוח שלכם, את מצבו בהווה, תבדוק מהם הטיפולים הנדרשים להמשך טיפול במצבו הרפואי, מהי מידת הנזק שנגרמה לו בעקבות המחלה, המגבלות מהן סובל בפועל ועוד.

 

תביעה למוסד לביטוח לאומי

המוסד לביטוח לאומי הוא אפשרות תביעה אליה פונים רבים, שכן יכולים לספק לאדם הסובל ממחלה נוירולוגית תקבולים ופיצויים שיעזרו לו לשקם את חייו ולהתמודד עם המחלה ממנה הוא סובל.

עם זאת, קבלת הפיצוי הדרוש מן המוסד לביטוח לאומי אינה פשוטה ועל הסובל מהמחלה הנירולוגית לעבור כמה שלבים עד שיזכה, אם בכלל, בפיצוי החשוב והנכסף.

חוות דעת רפואית נוירולוגית

קביעת אחוזי הנכות

המוסד לביטוח לאומי יערוך וועדה רפואית שבמסגרתה הם יסתייעו ברופאים מומחים מטעמם שיבדקו את טענותיו של הלקוח שלכם.

בהתאם להחלטת הוועדה, ומידת חומרת הפגיעה הנירולוגית ממנה סובל הלקוח, יזכה באחוזי נכות.

חוות הדעת הרפואית עבור המוסד לביטוח לאומי

עם זאת, מומלץ מאוד כי הלקוח שלכם יצטייד בחוות דעת רפואית ממומחה בתחום הנירולוגיה, שכן הוועדה הרפואית של המוסד לביטוח לאומי מחויבת להתייחס אליה; כידוע, לעתים, חוות דעת רפואית זו מפיו של רופא בעל אשר מומחה בתחום עשויה להטות את הכף בין הצלחת התביעה מול ביטוח לאומי לבין כשלונה.

חוות הדעת הרפואית מטעם פורום רופאים תסייע ללקוח שלכם לקבל את הפיצוי והתקבול לו הוא זקוק על מנת שיוכל לנסות ולשקם את חייו.

 

מקרים מוכרים של מחלות נוירולוגיות

להלן נציין כמה מקרים של מחלות נירולוגיות שבמסגרתן, ובהתאם למידת חומרתן, ניתן יהיה לקבל פיצוי ותקבול מן המוסד לביטוח לאומי בהתאם לקביעת הוועדה הרפואית.

 

תאונת דרכים

התרחשות תאונת דרכים עשויה להוביל לגרימת מגבלות נוירולוגיות לאדם; זאת משום שעקב התאונה, הוסב נזק לחוט השדרה או למוח האדם.

 

מחלות כרוניות

מחלות נירולוגיות כרוניות אשר המוכרת ביניהן היא הטרשת הנפוצה, עשויה לגרום לאדם קושי רב מאוד להתנהל בחייו – בפועל, נוצרת לאדם, לעתים, מוגבלות קשה בשל כך.

פניה למוסד לביטוח לאומי עשויה לסייע רבות לחולה במחלה הכרונית על ידי קבלת פיצויים ותקבולים שישפרו את איכות חייו. פניה לביטוח לאומי במקרים שכאלה היא לעתים מחויבת, שכן לא מדובר ברשלנות רפואית שגרמה לכך – על כן, עשוי מוצא זה להיות מוצא התביעה היחיד שיסייע ללקוח שלכם.

 

מחלה ניוונית

מחלה ניוונית היא למעשה מחלה שגורמת לירידה בתפקודים נוירולוגים שונים בגוף האדם.

לעתים מדובר בהחמרה הדרגתית. למעשה, שתי המחלות המוכרות ביותר בתחום המחלות הניווניות הן אלצהיימר וכן פרקינסון, אך גם תרשת נפוצה רלוונטית לקטגוריה זו. חוות הדעת הרפואית תסייע באפיון חומרת המחלה ובנוסף תציע קבלת טיפולים שיסייעו בשיפור מצב המטופל.

 

 

רשלנות רפואית נוירולוגיה

לעתים, אדם אשר נמצא תחת השגחת או טיפול רופא עשוי לסבול ממקרי רשלנות רפואית.

מקרי רשלנות רפואית למעשה פותחים את האפשרות בפני אנשים החולים במחלה נוירולוגית את הפתח, מלבד תביעה למוסד לביטוח לאומי, לתבוע את הרופא אשר גרם להם לפגיעה הנירולוגית או להחמרתה בבית המשפט באמצעות תביעת רשלנות רפואית נזיקית.

 

רשלנות רפואית בנירולוגיה – מהי

רשלנות רפואית בתחום הנירולוגיה עשויה להתגבש בשלל מקרים החל מהיעדר אבחון מוקדם ועד טיפול לקוי.

כדי לקבוע שהייתה רשלנות רפואית, יש ראשית כל לקבוע באמצעות חוות הדעת הרפואית כי הרופא המטפל למעשה פעל באופן לא מקובל שלא עולה בקנה אחד עם הפרוצדורה המקצועית המקובלת.

ככל שיקבע שאכן הרופא כשל בתפקידו וכתוצאה מהכשל בתפקידו נגרמו ללקוח שלכם נזקים נירולוגים או לחלופין, כי בשל התרשלותו הרפואית נגרמה ללקוח שלכם החרפה בנזקים ניורלוגים קיימים, יש מקום לתביעה רשלנית.

 

כיצד חוות דעת רפואית נירולוגית תסייע לכם

חוות הדעת הרפואית הנירולוגית תסייע לכם בקביעה כי נגרמה ללקוח שלכם רשלנות רפואית בפועל.

נוסף על כך, חוות הדעת הרפואית תסייע בעמידת הנזק שנגרם ללקוח שלכם שבמסגרתו הוא ידרוש פיצוי במסגרת עוולת הרשלנות בגינה הוא תובע את הרופא בנזיקין.

 

פרוצדורה רפואית שגרמה לפגיעה

פרוצדורה רפואית שנעשתה באופן רשלני ולא מקובל שכתוצאה ממנה נגרמה ללקוח שלכם פגיעה נוירולוגית היא עילה לתביעת רשלנות רפואית – חוות הדעת הרפואית תבדוק אם אכן ההליך הרפואי בוצע באופן העולה כדי רשלנות רפואית.

 

היעדר טיפול

באופן דומה, גם טיפול בלתי הולם במטופל אשר בעקבותיו הוחרף מצבו או נגרם לו נזק נירולוגי הינה עילה לרשלנות רפואית – גם כאן מקומה של חוות דעת רפואית מנירולוג מנוסה ומומחה היא חשובה בכדי שתוכלו לבסס את התביעה.

 

אי הכוונה לטיפול מתאים

היעדר הכוונה של המטופל לטיפול מתאים כאשר נחזו סימנים מתרימים אשר בגינם מקובל לשלוח את המטופל לבדיקות הולמות; ואילו לא נעשה כך, עשויה להתגבש בעקבות כך תביעה נזיקית בגין רשלנות רפואית.

חוות הדעת הרפואית תסייע לקבוע האם היה מקום לשלוח את המטופל לבדיקות כאלה ואחרות בהינתן הסימנים שנחזו דאז.

 

החשיבות בחוות דעת רפואית נוירולוגית

כאמור לעיל, חוות דעת רפואית נירולוגית בטרם תביעת נכות מול המוסד לביטוח לאומי הינה חשובה ביותר ואף הכרחית, שכן בהיעדרה סיכוי התביעה של הלקוח שלכם מול הביטוח הלאומי עשויים להיות פחותים משמעותית, זאת בשל העובדה כי המוסד לביטוח לאומי מחויב להתייחס לחוות הדעת הרפואית שניתנה.

לא זו אף זו, כאשר עניינו בעולם הנזיקי ותביעות הרשלנות הרפואית, חוות דעת הרפואית היא בגדר חובה כדי שיכול הלקוח לקבל את אשר מגיע לו מן המעוול.

בפורום רופאים תוכלו לקבל את חוות הדעת הרפואית מן הרופאים בעלי שם, מקצועיים ומנוסים שיתנו מצע חזק ומהימן יותר לתביעת הרשלנות הרפואית הנירולוגית של הלקוח שלכם.

 

קבלת חוות דעת רפואית נוירולוגית ללקוח שלכם

חוות דעת רפואית הינה קריטית בהוכחת נזקים רפואיים ללקוחותיכם, בהיעדר חוות דעת שכזו סיכויי התביעה עשויים לפחות משמעותית, אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר ופנו אלינו לקבל חוות דעת מקצועית ומסורה.

לשיתוף לחצו:
תוכן עניינים

המידע לעיל מהווה מידע ראשוני ואינו מהווה יעוץ משפטי או רפואי