חוות דעת רפואית גסטרולוגיה

תחום הגסטרולוגיה עוסק בבעיות בדרכי העיכול, כגון: כיבים קיבה, מחלות מעי דלקתיות, זיהומים שונים ועוד מצבים רבים אחרים יכולים להיות מאוד בעייתיים ואף מסוכנים ביותר לחיים. חוות דעת גסטרולוגית יכולה להיות עניין קריטי לא פחות לאיכות חייו של הסובל מאחת הבעיות.

 

בדיקות וסיכונים בתחום הגסטרולוגיה

כיום ישנה מודעות רחבה יותר בקרב האוכלוסייה בנוגע לבעיות בתחום הגסטרולוגיה. בדיקות כמו קולונסקופיה או בדיקה בדרכי העיכול העליונות הופכות להיות עניין יותר ויותר שגרתי. לצערנו, עם העלייה במספר הנבדקים, חלה עלייה גם באחוז האבחנות השגויות ובמקרי רשלנות רפואית. דוגמא למקרה של אבחנה שגויה היא סיטואציה מצערת מאוד בו המטופל קיבל הוראה המחייבת נטילת תרופות או לעבור טיפולים למרות שאינו סובל מהבעיה הרפואית שאובחנה. זהו רק אחד המקרים בהם יש צורך בחוות דעת גסטרולוגית שתבדוק את מצבו של האדם בהתאם לטיפול שניתן או לא ניתן לו.

 

מתי יש צורך בחוות דעת גסטרולוגית?

חוות דעת גסטרולוגית – מקרה קריטי

חוות דעת גסטרולוגית יכולה להיות עניין קריטי ביותר בעיקר כאשר המטופל נפגע בגלל טיפול שניתן לו. כל אדם רוצה לקבל את הטיפול הכי טוב שיש אך לפעמים יש טעויות אנוש או טעויות מערכתיות והמטופל יכול להיפגע מזה קשות. הפגיעה יכולה להתבטא גם באיכות חייו של המטופל, גם בכאבים א ובסבל שלו וגם באיכות חייו מבחינת דברים שהוא יכול או לא יכול לעשות.

 

אבחנה שגויה

עוד מצב בו חוות דעת גסטרולוגית הופכת להיות עניין משמעותי הוא בגלל אבחנה שגויה שמכניסה את המטופל לסחרור רב של טיפולים ורק לאחר מכן שמבינים כי אין לו כלום. מצב כזה יכול להיות משמח אך גם עגום וזה הזמן לדרוש חוות דעת שתסביר האם באמת היה כאן מחדל או לא.

 

מה עושים עם אותה חוות דעת?

חוות דעת מומחה במקרים של רשלנות רפואית מהווה אמצעי בסיסי וחשוב בתהליך המשפטי. רק חוות דעת גסטרולוגית מטעם רופאה מומחה היא זו שתוכל לספק לכם הוכחה משפטית בדבר צדקתכם. בסופו של דבר עם חוות הדעת ניתן לתבוע בבית משפט בין אם מדובר בבית חולים פרטי או ציבורי ובין אם מדובר בתביעה לביטוח לאומי למען קבלת פיצויים או קצבה.

 

חוות דעת גסטרולוגית בפורום רופאים

אנו בפורום רופאים מציעים שירותים מקיפים בתחום חוות הדעת הרפואיות ובפרט בתחום הגסטרולוגיה. אנו נדאג לסייע לכם בכל התהליך ובכתיבת חוות דעת לבית המשפט בסטנדרטים הגבוהים ביותר של מקצועיות. חוות הדעת נכתבת על ידי רופא המתמחה בתחום הגסטרולוגיה לשם מקסום הפיצוי המגיע לכם.

לשיתוף לחצו:
תוכן עניינים

המידע לעיל מהווה מידע ראשוני ואינו מהווה יעוץ משפטי או רפואי