חוות דעת רשלנות רפואית בניתוח הרמת פנים

להאזנה:

 

ניתוח להרמת פנים הינו ניתוח פלסטי שעשוי לשפר באופן ניכר את מראה הפנים שהזדקנו. אולם, באופן דומה לניתוחים ופרוצדורות רפואיות אחרות, גם ניתוח הרמת הפנים אינו חף מסיכונים כאלה ואחרים. יתרה מכך, כאשר ניתוח הרמת הפנים מתבצע באופן בלתי מקצועי ורשלני, הסיכוי כי ייגרם למנותח נזק הינו גבוה אף יותר. במקרים מעין אלה, עשויה חוות דעת רשלנות רפואית בניתוח הרמת פנים לשפוך אור על המקרה.

 

ניתוח להרמת פנים – מהו?

ניתוח להרמת פנים כשמו כן הוא, מטרתו היא לתקן את נפילת עור הפנים – זאת, באמצעות הסרת עודפי העור בפנים והחזר השרירים למקום שלהם.

 

ביצוע ניתוח להרמת פנים

בניתוח להרמת פנים מבוצע חתך לאורך כל קו השיער של המנותח – הלכה למעשה, דרך חתכים אלה, מפרידים את עור הפנים, מסירים את השומן העודף ועודפי העור, מבצעים קיבוע של השרירים ולבסוף, תופרים את הכל מחדש.

 

זמן ההחלמה

זמן ההחלמה לאחר ניתוח להרמת פנים אמור לארוך כשבועיים ולמעשה יהיה תלוי במידת המורכבות של הניתוח שעבר המטופל.

חוות דעת רשלנות רפואית בניתוח הרמת פנים

אלטרנטיבות לניתוח להרמת פנים

לניתוח להרמת פנים ישנן, מטבע הדברים, אלטרנטיבות – ביניהן, הזרקת חומרי מילוי, ביצוע טיפולי לייזר, הזרקות רעלנים ועוד. אולם, ניתוח הפנים, על פי רוב, הינו אפקטיבי יותר.

 

מתי יבוצע ניתוח להרמת פנים

הלכה למעשה, ניתוח להרמת פנים יכולה להתבצע כבר החל מתחילת נפית הפנים. בפועל, עם השנים, נפח הפנים פוחת – זאת, עקב דלדול השומן ונסיגה של העצמות באזור הלחיים. על כן, ניתוח להרמת פנים בהחלט יכול ומסוגל להחזיר עתרה ליושנה. זאת, ככל שיתבצע כראוי ובאופן המקצועי והנדרש.

 

רשלנות רפואית בניתוח הרמת פנים – לאלו נזקים עשויה להביא

לניתוח להרמת פנים, באופן דומה לפרוצדורות רפואיות אחרות, ישנם סיכונים – מטבע הדברים, הסיכוי כי סיכונים בעקבות הניתוח יתרחשו גדלים כאשר הרופא המנתח ו\או הצוות הרפואי פועלים באופן בלתי מקצועי שאינו הולם את הפרקטיקה הרפואית הנוהגת והמקובלת בתחום – קרי, מצב של רשלנות רפואית.

 

הנזקים כתוצאה מניתוח הרמת פנים

הנזקים עשויים להיות מגוונים ביותר – זיהום, דימום, בצקות, כאבים, תגובה לחומרי ההרדמה. יחד עם זאת, תסמינים אלו עשויים להופיע בתקופה הקרובה לאחר ניתוח הרמת הפנים – אולם, במידה ותסמינים אלה ממשיכים לאורך זמן רב, אכן צריך וראוי שתעלה נורה אדומה.

 

רשלנות רפואית בניתוח להרמת פנים – באילו מקרים עשויה להתרחש

רשלנות רפואית בהרמת פנים, עשויה להתרחש בכמה שלבים שונים – בין אם מדובר בניתוח עצמו ובין אם מדובר בהכנה לניתוח.

 

הכנה לניתוח להרמת פנים

הלכה למעשה, כמו כל פרוצדורה רפואית אחרת, ההכנה לניתוח עשויה להיות לא פחות חשובה מאשר הניתוח עצמו. הרופא בעת בדיקת המטופל שמעוניין לעבור את ניתוח הרמת הפנים, חייב להכין את הניתוח ולהתאים אותו למטופל – בין היתר מתן תשומת לב לבעיות בריאותיות קיימות, ונסיבות רפואיות נוספות בין אם כלליות ובין אם ספציפיות לניתוח הרמת עור הפנים.

 

ניתוח הרמת פנים רשלני

הלכה למעשה, ניתוח להרמת פנים עשוי להסתיים בכישלון, ולעתים, אף חמור יותר, שכן הניתוח יכול להסתיים בהחמרת המצב. אולם, מטבע הדברים, לא כל תוצאה שלילית ולא טובה של ניתוח הרמת הפנים הינה, במאת האחוזים, תוצר של רשלנות רפואית – זאת, משום שאמנם ייתכן ונגרם נזק למטופל, אך הנזק אינו תוצר של התרשלות מצד הרופא המנתח ו\או הצוות הרפואי. על כן, קבלת חוות דעת רפואית מטעם רופא מומחה בתחום עשויה לשפוך אור על המקרה שיחזק את תביעת הלקוח שלכם באופן משמעותי.

 

חוות דעת רשלנות רפואית בניתוח להרמת פנים – למה דווקא אצלנו?

בפורום רופאים מועסקים הרופאים המומחים המנוסים והמקצועיים ביותר בתחומם. יתרה מכך, רופאינו המומחים, מלבד התמחותם המקצועית בתחום הרפואה, הינם מקצוענים לכל דבר ועניין כאשר מדובר בכתיבת חוות דעת רפואיות בתחום הנזיקין בכלל ובתחום הרשלנות הרפואית בניתוח להרמת פנים בפרט. כמו כן, המגוון הרב של הרופאים המועסקים בפורום רופאים מאפשר ללקוחותינו להנות מכל השירותים אותם הם צריכים במקום אחד.

 

רופאים מן השורה הראשונה בתחומם

הרופאים המועסקים בפורום רופאים הינם, הלכה למעשה, מן הטובים והמנוסים ביותר בתחום התמחותם. ניסיונם הרב מאפשר להם לאבחן, ביתר דיוק, את פרטי המקרה ולהגיע אל הדקויות הקטנות ביותר – אלו, מטבע הדברים, לעתים, עשויות להיות המהותיות ביותר עבור תביעת הרשלנות הרפואית בכלל ותביעת הרשלנות הרפואית בניתוח להרמת פנים בפרט.

 

מגוון רחב של רופאים מומחים

המגוון הרחב של הרופאים המומחים המועסקים בפורום רופאים מאפשר ללקוחותינו לקבל, במקום אחד, את כל השירותים במסגרת חוות הדעת הרפואית אותם הם יצרכו. הלכה למעשה, פורום רופאים מהווה עבור לקוחותינו One – Stop – Shop, מה שמאפשר חיסכון רב בעלויות וזמן קריטי ויקר מפז.

 

מומחים בכתיבת חוות דעת רפואיות

הרופאים המועסקים בפורום רופאים, מלבד המקצועיות הבלתי מוטלת בספק בתחום התמחותם הרפואי, הינם אנשי מקצוע לכל דבר ועניין כאשר מדובר בכתיבת חוות דעת רפואיות בגזרת תביעות הנזיקין בכלל ותביעות הרשלנות הרפואית בניתוחי הרמת פנים בפרט.

רופאינו, בזכות ניסיונם הרב בתחום כתיבת חוות הדעת הרפואיות, יכתבו ויערכו חוות דעת רפואית מקיפה, מדויקת, המנוסחת בלשון המתאימה להצגה בבית המשפט תוך התייחסות לרכיבים חשובים ומהותיים בתביעת הרשלנות הרפואית.

 

חוות דעת רשלנות רפואית בניתוח הרמת פנים – מה כדאי שתכלול

מטבע הדברים, חוות דעת רפואית בתחום הרשלנות הרפואית בכלל והרשלנות הרפואית בניתוח להרמת פנים בפרט, חייבת להתייחס לרכיבים בגזרת המצב הרפואי של הלקוח שלכם וכן, לרכיבים חשובים ומהותיים בתביעת הרשלנות הרפואית – בין אם מדובר על התרשלות הרופא והקשר הסיבתי בין ההתרשלות לנזק.

 

גובה הנזק

עמידה על גובה הנזק מהווה רכיב חשוב, בסיסי ומרכזי ביותר בחוות הדעת בתחום הרשלנות הרפואית בניתוח להרמת פנים. אולם, מטבע הדברים, משום שמדובר, בדרך כלל, בפגיעה פלסטית הופך, כידוע, הנושא להיות מעט מורכב יותר.

 

עמידה על התרשלות הרופא המנתח

כאמור לעיל, תוצאה של נזק למנותח שעבר ניתוח להרמת פנים אינה בהכרח מעידה על כך שהרופא המנתח ו\או הצוות הרפואי נהגו בו באופן בלתי מקצועי. במצבים בהם לא ברור כלל כי הנזק שנגרם למנותח הינו תוצר של התנהגות בלתי הולמת של הצוות הרפואי – עשויה להיות חוות דעת רשלנות רפואית בניתוח הרמת פנים נצרכת אף יותר.

רופאינו המומחים והמנוסים יבקשו לעמוד על כך שבהתאם לנסיבות האירוע, נהג הרופא ו\או הצוות הרפואי באופן שאינו מקצועי שלמעשה אינו הולם את הפרקטיקה הרפואית הנוהגת בתחום.

 

עמידה על הקשר הסיבתי

כפי שלעתים עשויה להיות העובדה שהרופא ו\או הצוות הרפואי התרשלו בתפקידם אינה ברורה; עשויה להיות, על אחת כמה וכמה, לא ברורה, העובדה כי קיים קשר סיבתי בין התרשלותם של הרופא ו\או הצוות הרפואי ובין הנזק שנגרם ללקוח שלכם.

חוות הדעת הרפואית מטעם פורום רופאים, בהתאם למידע ונסיבות המקרה, יבקשו לעמוד על כך שאילולא היה הרופא ו\או הצוות הרפואי נוהג כפי שנהג במהלך הניתוח ו\או בהכנה אליו לא היו נגרמים ללקוח שלכם הנזקים מהם הוא סובל בפועל. כלומר, שקיים הקשר הסיבתי החשוב לצורך תביעת הרשלנות הרפואית בהרמת פנים.

 

חוות דעת רשלנות רפואית בהרמת פנים – רק בפורום רופאים

בפורום רופאים תקבלו שירות מטעם הרופאים המומחים המקצועיים והמנוסים ביותר בתחום התמחותם אשר מתמחים בכתיבת חוות דעת רפואיות – כל זאת, במחירים הוגנים ותחרותיים. כאמור לעיל, חוות דעת רפואית טובה עשויה בהחלט לעשות את ההבדל בין תביעת רשלנות רפואית בהרמת פנים שתצלח ובין כזו שתרד לטמיון – זאת, משום, שבהתאם לנסיבות המקרה, עשויה להוות את דבר המה הנוסף הדרוש לצורך הצלחת התביעה.

לשיתוף לחצו:
תוכן עניינים

המידע לעיל מהווה מידע ראשוני ואינו מהווה יעוץ משפטי או רפואי