חוות דעת רשלנות רפואית בטיפולי בוטוקס

להאזנה:

 

חוות דעת רשלנות רפואית בטיפולי בוטוקס צפויה למקסם את תוצאות התביעה ולשקף את שהתרחש בפועל במעמד הטיפול ובאופן בלתי סביר, כך שיש לפסוק פיצויים מתאימים. מול מי תיערך חוות הדעת ובאילו מקרים ניתן לקבוע שאכן מדובר ברשלנות?

 

זריקות הבוטוקס ושביעות הרצון מהן

זריקות הבוטוקס נחשבות למילוי העור הנפוץ ביותר בישראל, מבין כלל הטיפולים הקוסמטיים המבוצעים במדינה (ושאינם בהליכים כירורגיים). טיפולים כאלו מתבצעים מידי יום ושעה במגוון מרפאות מקומיות – חלקם אף מיושמים אצל מטפלים בעלי ניסיון קליני מועט בלבד.

מי שטיפולי הבוטוקס שלהם השתבשו והותירו אחריהם נזקים, פונים לא פעם לייעוץ משפטי ומבררים האם יש מקום להגיש תביעת רשלנות. כדי להבין במדויק האם קיימת עילה לתביעה והאם ניתן להראות קשר סיבתי בין הרשלנות לנזק, נהוג ליצור חוות דעת רשלנות רפואית בטיפולי בוטוקס.

 

מיהו "רופא הבוטוקס"?

חוות דעת רפואיות שמצביעות על רשלנות ופעילות בלתי סבירה מצד רופאים מסוימים, מוכרחות להיערך ולהיכתב גם הן על ידי רופאים מומחים מאותו התחום. לשם כך, חשוב להפריד כבר עכשיו בין מי שמוסמכים וערוכים לבצע את זריקות הבוטוקס כמו גם את כתיבת חוות הדעת הרפואית, לבין גורמים אחרים שאינם בעלי הסמכה מתאימה לאלו.

חוות דעת רשלנות רפואית בטיפולי בוטוקס

נציין כי בישראל פועלים קרוב ל-40,000 רופאים מורשים פעילים שרשאים לבצע טיפולי בוטוקס. אם חלילה הטיפול נכשל, הסתבך וגרם לנזק, יש לכתוב חוות דעת רשלנות רפואית בטיפולי בוטוקס על ידי אחד הבאים: רופא כירורג המתמחה ברפואה אסתטית ופלסטית, רופאים ברפואה אסתטית כללית, מומחים בתחומי הדרמו-אסתטיקה והדרמטולוגיה הקוסמטית, מומחה פלסטי, רופא שיניים, רופא עיניים ורופא עור ומין.

מי מבין כל הרופאים צפוי לנסח את חוות הדעת המנומקת, המקצועית וגם המשכנעת ביותר? כמובן שהמומחה שעוסק בתחום התביעה עצמו. כך למשל, אם זריקת בוטוקס מסוימת הותירה אחריה נפיחות קשה בפנים, הרי שניתן לפנות לרופא עור לניסוח חוות דעת רשלנות רפואית. אם מדובר בכשל ניתוחי כמו למשל בהגדלת חזה תוך שימוש בשתלי בוטוקס, הרי שאפשר לפנות לכירורג פלסטי שיחווה את דעתו. וכן הלאה.

אנו בחברת פורום רופאים נדאג למצוא עבורכם את המומחה הרפואי המתאים ביותר למקרה התביעה, כך שניסיונו המקצועי ובקיאותו הרפואית יסייעו להצגת המקרה, נסיבותיו והנזקים ממנו באופן אחיד וברור.

הגשת חוות דעת רשלנות רפואית בטיפולי בוטוקס שכתובה באופן רהוט ומשכנע בהתאם לכללי עריכת חוות הדעת צפויה למקסם את הצלחת התביעה ולהביא לפיצויים גבוהים עבור הלקוח שלכם.

 

הזרקת בוטוקס – הליך הטיפול ועובדות רלוונטיות

פני האדם מכילות 43 שרירים שונים. על מנת לבצע הזרקה תקינה, על הרופא לדעת במדויק מהו התפקיד והפעולה שמבצע כל שריר וכיצד הוא משפיע על תנועת הפנים. רק היכרות ובריאות עם אנטומיית הפנים ואתר ההזרקה בפרט תוכל להביא לדיוק במיקום ההזרקה ולתוצאות המצופות מכך.

זיהוי שגוי של השריר הרלוונטי הוא זה שגורם לא פעם לתוצאה של פנים "קפואות" או "המומות", מה שבוודאי לא רצוי במיוחד מבחינתם של המטופלים.

את תערובת תמיסת המלח והבוטוליניום (החומר הפעיל בבוטוקס) מזריקים לאזור הרצוי באמצעות מחט ארוכה ודקיקה. אי הנוחות במהלך הפעולה היא מינימלית וניתן להפיג אותה על ידי קרם אלחוש או קרח. ביצוע הטיפול נמשך כרבע שעה ובסיומו אין להתכופף או לשמוט את הראש במשך כמה שעות.

קיימת אפשרות שהמקום יהיה נפוח תחילה, אך מדובר בתופעה חולפת וניתן לשוב לפעילות הרגילה מיד. את תוצאות והשפעות הטיפול ניתן לראות בתוך יום ועד חמישה ימים.

 

הגשת חוות דעת רשלנות רפואית בטיפולי בוטוקס

חוות דעת רשלנות רפואית בטיפולי בוטוקס דנה לא פעם באי מתן ההסבר המקדים לגבי סיכוני הזרקת הבוטוקוס, לרבות הזרקות חומרים חלופיים כמו קסאומין או דיספורט. ככל שסיכונים אלו לא פורטו או הוסברו ובעקבות הטיפול נגרם נזק, ניתן לערוך חוות דעת רשלנות רפואית בטיפול שתצביע על פגיעה באוטונומיית המטופל/ת.

להלן הסיכונים בטיפולי הזרקת הבוטוקס:

צניחת עפעפיים, כאבים, יובש בעיניים, חולשת שרירים באזור ההזרקה או אזורים נוספים, טשטוש ראייה, קושי בבליעה או הדיבור, בעיות ראיה, תגובה אלרגית, קשיי נשימה, אובדן שליטה על השלפוחית, עייפות וגם אי שביעות רצון מהתוצאה בסופו של דבר.

 

חלופות הבוטוקס

בהינתן מצבים בריאותיים או מטעמים קוסמטיים שונים, ניתן לבחור בזריקות דיספורט או קסאומין. חלופות אלו מציעות מספר יתרונות למי שמעוניין לצמצם קמטי חיוך ("רגלי עורב") או קמטים במצח, להחליק את תווי הפנים או להרים את הגבות.

שתי חלופות אלו יחד עם בוטוקס כשלעצמו, נועדו לטפל גם במצבים רפואיים לרבות עין עצלה או פזילה, פעילות יתר בשלפוחית השתן, הזעת יתר, מיגרנה, התכווצויות שרירים ושיתוק מוחין. כל אחד מהחומרים שונה מהחלופות באופן כימי ולכן גורם לתגובות שונות.

חוות דעת רשלנות רפואית בטיפולי בוטוקס תוכל לבחון גם את השימוש בסוג הזריקה שנבחרה ולהבין האם מדובר בקבלת החלטה סבירה מצד הרופא או שמא מדובר בחומר שניתן היה לצפות שיפעל באופן בלתי רצוי. נציין כי שלושת החומרים הללו מתבססים על רעלן הבוטולינום A, אך מכילים תרכובת כימית שונה בסופו של דבר.

אם לקוחותיכם פנו אליכם כדי לברר את אפשרות התביעה בגין רשלנות שנגרמה להם בהזרקת בוטוקס, תוכלו לפנות אלינו ונדאג לבדוק את המקרה עבורכם ללא עלות.

פורום רופאים מעמיד לרשותכם רופאים מומחים ברפואה קוסמטית לרבות רופאי עור, רופאי שינים וכל רופא אחר שמוסמך מתוקף הכשרתו להזרקות הבוטוקס, כך שהרופא הרלוונטי למקרה יוכל להבין האם ישנה התרשלות וניתן להגיש מכוחה תביעה. אם נמצאה רשלנות רפואית במקרה המדובר, ניתן יהיה לגבש חוות דעת רשלנות רפואית מתאימה.

 

בשורה התחתונה:

רפואה אסתטית בכללותה מתייחסת לטיפולים זעירים שאינם כירורגיים במהותם. עיקר התחום מתייחס להזרקת בוטוקס וחומרי מילוי נוספים, אם כי ישנם גם תחומים נוספים שדורשים התייחסות.

טיפולים אלו, למרות מטרתם האסתטית בעיקרה, נחשבים לטיפולים רפואיים לכל דבר ועניין. הם מכילים תופעות לוואי, סיכונים, השלכות וגם מרווחי טעויות או סטייה מנהלים – מקרים שכמובן עשויים להסתיים בעריכת חוות דעת רשלנות רפואית בטיפולי בוטוקס ובהגשת תביעה בהתאם.

תעשיית הטיפולים האסתטיים כשלעצמה מגלגלת מידי שנה שווי גלובלי של יותר משישה מיליארד דולרים. הצמיחה השנתית המשוערת היא של 15% בכל שנה, מה שמהווה תיעוד למגמות השיפור המוצלחות בתחום, אך גם לשוק פרוץ ורחב יותר, שבו לא כל המטופלים בודקים לעומק את הכשרתו של הרופא העומד לפניהם.

 

עריכת חוות דעת רפואית ומקצועית

אם דרושה לכם עריכת חוות דעת בגין רשלנות רפואית שהתרחשה בטיפול בוטוקס, תוכלו לפנות אלינו ונדאג לבדיקה מקדימה של המקרה ללא עלות. נוכל גם לאסוף ניירת רפואית מתאימה במידת הצורך, כמו רקע רפואי כללי ואת התיק הרפואי מקופת החולים, תיעוד מבתי חולים וממטפלים שונים וכן פרוטוקולים רפואיים.

בנוסף אנו מעמידים שירותי מימון ביניים לתובעים שאין ביכולתם בשלב זה לממן את הוצאות חוות הדעת. צרו עמנו קשר ונדאג לספק לכם ייעוץ מקצועי וטיפול בלתי מתפשר, עד להצלחת התביעה שלכם.

לשיתוף לחצו:
תוכן עניינים

המידע לעיל מהווה מידע ראשוני ואינו מהווה יעוץ משפטי או רפואי