חוות דעת רשלנות רפואית של פגיעה עצבית לאחר ניתוח

להאזנה:

 

ניתוח הינו הליך רפואי כירורגי פולשני שבהתאם לאופיו עשוי בהחלט לגרום לפגיעה עצבית בגופו של המטופל. הלכה למעשה, פגיעה עצבית עשויה לגרום לנזקים רבים בגוף האדם ולהסב לו כאב וסבל רב. פגיעה עצבית יכולה בהחלט להיות תוצר לוואי של התנהלות רשלנית מצד הרופא או הצוות הרפואי; במקרים בהם קיים חשד לקיומה של רשלנות רפואית שהובילה לפגיעה עצבית – ראוי ונחוץ להיעזר בחוות דעת רשלנות רפואית של פגיעה עצבית לאחר ניתוח שתשפוך אור על המקרה.

 

העצבים – תפקיד חשוב בגוף האדם

לעצבים בגוף האדם תפקיד חשוב ביותר – הלכה למעשה, תפקידם של העצבים הוא להעביר מידע ,בתצורה של זרם חשמלי, מן המוח וחוט השדרה אל איברים החישה, השרירים והעור וכן, להפעילם. העצבים עצמם בנויים מרקמה רגישה שהינה למעשה רקמה חיה.

בפועל, במידה והעצב נחתך או חווה לחץ רב, למשל במסגרת ניתוח רשלני – הוא עשוי להיפגע. הפגיעה בעצבים עשויה להיות קשה עבור הנפגע, שכן, בכפוף לתפקידם החשוב – עשוי המטופל לחוות נזקים כאלה ואחרים.

 

פגיעה עצבית – למה עשויה לגרום

פגיעה עצבית עשויה לגרום לאדם שחווה אותה שלל נזקים כאלה ואחרים. ביניהם – חוסר תחושה באזורים מסוימים, הרגשת חולשה בשרירים, הופעתם של כאבים, נמלול ועוד. הלכה למעשה, פגיעה עצבית בין אם כתוצאה מניתוח ובין אם לאו – עשויה לפגוע באדם באופן רב ולשנות את חייו לא במעט.

חוות דעת רשלנות רפואית של פגיעה עצבית לאחר ניתוח

רשלנות רפואית בניתוח שיצרה פגיעה עצבית

פגיעה עצבית יכולה בהחלט להיות תוצר של רשלנות רפואית בניתוח. הלכה למעשה, רשלנות רפואית בניתוח עשויה להביא, בשלל צורות שונות, לכך שהמנותח יסבול מפגיעות כאלה ואחרות.

 

שגיאה של הרופא המנתח

הרופא המנתח חייב לנהוג במטופל בזהירות הנדרשת תוך הקפדה על עמידה במסגרת הסטנדרט הרפואי המקובל בניתוח אותו הוא מבצע. יחד עם זאת, לעתים, הרופא המנתח שוגה בביצוע הניתוח ופוגע בשוגג בעצב המנותח – פגיעה זו, עשויה לגרום למנותח לנזקים שונים.

 

פגיעה באמצעות חתך

פגיעה עצבית במנותח בשל חתך שגוי שביצע הרופא המנתח היא מקרה אפשרי שעשוי לגרום לפגיעה עצבית. מדובר בכל אותם מקרים בהם הרופא המנתח שעבד על אזור מסוים בגוף, שגה וחתך בטעות את העצב.

 

הפעלת לחץ על העצב

כאמור לעיל, הפעלת לחץ על העצב עשויה בהחלט להוביל לפגיעה בו – על כל ההשלכות הנובעות מכך. הפעלת הלחץ במהלך הניתוח במשך זמן לא סביר הינה בהחלט לא ראויה ועשויה להיות, בכפוף לנסיבות המקרה, תוצר אפשרי של רשלנות רפואית של הרופא המנתח ו\או הצוות הרפואי.

 

הזרקה רשלנית

הזרקה המבוצעת באופן רשלני שאינו תואם את הפרקטיקה הרפואית הנוהגת, עשויה לגרום לכך שהעצבים ייפגעו. מדובר במקרה נוסף בו עשוי להיות הנסתר רב על הגלוי – מה שמצריך את קבלתה של חוות דעת רפואית – פגיעה עצבית לאחר ניתוח.

 

חוות דעת רפואית במקרה של פגיעה עצבית לאחר ניתוח – למה בפורום רופאים?

חוות דעת רפואית עשויה לשפוך אור על הניתוח שעבר הלקוח שלכם ובמקרים מסוימים, בהם אין זה ברור מאליו שהנזקים הינם תוצר של רשלנות רפואית או כאשר אין זה ברור כלל כי התרחשה רשלנות רפואית – גובר הצורך בקבלת חוות דעת רפואית מקצועית.

אצלנו, בפורום רופאים, תקבלו חוות דעת רפואית מטעם רופאים מומחים מקצועיים, מנוסים ובעלי שם מוביל בתחום התמחותם אשר מלבד ניסיונם הרפואי עתיר השנים; ניחנים גם בניסיון רב בכתיבת חוות דעת רפואיות עבור בית המשפט.

 

רופאים בעלי ניסיון רב

הרופאים בפורום רופאים הינם אנשי מקצוע בעלי ניסיון רב בתחום התמחותם – מה שמקנה למקבלי השירות מהם יתרון רב. הלכה למעשה, רופא מקצועי ומנוסה לו יש ניסיון רב בתחום התמחותו יוכל, בקלות ובדיוק רב יותר, לקבוע האם פעולותיו של הרופא המנתח היו סבירות או לחלופין, היו בלתי סבירות ועל כן, רשלניות. לא זו אף זו, רופאינו הינם רופאים מומחים בעלי שם בתחום התמחותם – שמם שהולך לפניהם עשוי בהחלט להוות יתרון בניהול התביעה בבית המשפט.

 

התמחות בכתיבת חוות דעת רפואיות

הלכה למעשה, אין מניעה מלפנות לכל רופא מומחה ולקבל ממנו חוות דעת רפואית שתסייע לכם לשפוך אור על תביעת הלקוח שלכם. יחד עם זאת, לא כל רופא מומחה, מקצועי ככל שיהיה, מסוגל לכתוב חוות דעת רפואית המתאימה לבית המשפט ועל כן, עשויה חוות הדעת הרפואית ללקות בחסר.

הרופאים המועסקים בפורום רופאים, מלבד ניסיונם הרב בתחום הרפואה, הינם בעלי ניסיון עתיר שנים בכתיבתן ועריכתן של חוות דעת רפואיות עבור תובעים נזיקיים בבתי המשפט. ניסיון זה מאפשר לחוות הדעת הרפואית מטעם פורום רופאים, להיות מדויקת ועניינית תוך כדי כך שנותנת התייחסות לרכיבים החשובים ביותר בתביעת הרשלנות הרפואית – פגיעה עצבית לאחר ניתוח.

 

מגוון עצום של רופאים מומחים

פורום רופאים מהווה, הלכה למעשה, One – Stop – Shop לכל דבר ועניין. בפורום רופאים תוכלו למצוא מגוון רופאים מומחים משלל תחומי ההתמחות שונים בעולם הרפואה. בשל כך, תוכלו לחסוך זמן ומשאבים רבים ויקרים מפז, שכן תוכלו לקבל, במקום אחד, את כל חוות הדעת הרפואיות אותם תצטרכו עבור ניהול התביעה – מורכבת ככל שתהיה.

 

חוות דעת רשלנות רפואית של פגיעה עצבית לאחר ניתוח – למה שתתייחס?

חוות דעת רפואית בכלל וחוות דעת רפואית – פגיעה עצבית לאחר ניתוח צריכה להתייחס לשלל רכיבים חשובים ומהותיים בתביעה הנזיקית; בין אם מדובר בעמידה על מצבו הרפואי של הלקוח שלכם ובין אם מדובר בעמידה על רכיבים קריטיים בתביעת הרשלנות הרפואית.

 

עמידה על גובה הנזק

חוות הדעת הרפואית מטעם פורום רופאים תעמוד על גובה הנזק שנגרם ללקוח שלכם ויתרה מכך, תכמת אותו על מנת שיתאפשר לקבוע את גובה הפיצוי ההולם אשר מגיע ללקוח שלכם על מנת שיוכל, ככל הניתן, לשקם את חייו בעקבות הנזקים שנגרמו לו בשל הפגיעה בעצבים במסגרת הניתוח.

 

עמידה על התרשלות הרופא

הלכה למעשה, לעתים, אין זה ברור כלל מנסיבות המקרה כי הרופא המנתח ו\או הצוות הרפואי נהגו באופן בלתי מקצועי שעולה לכדי רשלנות רפואית. במקרים שכאלה, גובר על אחת כמה וכמה הצורך בקבלת חוות דעת רפואית – פגיעה עצבית לאחר ניתוח.

הניסיון הרב של הרופאים בפורום רופאים יאפשר להם, בבחינת נסיבות המקרה, לעמוד על כך שהרופא ו\או הצוות הרפואי חטאו לתפקידם ולמעשה ביצעו את הניתוח באופן שאינו הולם את הפרקטיקה הרפואית הנוהגת בתחום – כלומר, שהתרשלו.

 

עמידה על הקשר הסיבתי

באופן דומה לכך שלעתים עשוי להיות קשה לקבוע, בנסיבות המקרה, כי הרופא המנתח התרשל בתפקידו – עשויה להיות קשה אף יותר הקביעה כי התרשלותו של הרופא המנתח היא זו שהובילה לכדי הפגיעה העצבית של המטופל. באופן דומה לקביעת רכיב ההתרשלות – רופא מומחה ומקצועי מטעם פורום רופאים, יוכל בהתאם לנסיבות המקרה, לקבוע שאכן הנזקים שנגרמו ללקוח שלכם הינם תולדה של התנהגות בלתי סבירה של הצוות הרפואי.

 

חוות דעת רפואית – ההבדל בין הצלחה וכישלון

בפורום רופאים תהנו משירות מקצועי וחסר פשרות מטעם הרופאים המומחים המקצועיים והמנוסים ביותר בתחומם להם יש ניסיון רב בכתיבת חוות דעת רפואיות עבור בית המשפט. ניסיונם המקצועי של רופאינו, הן ברובד הרפואי והן ברובד עריכת חוות הדעת הרפואית – עשוי להעניק לתביעה הנזיקית של הלקוח שלכם יתרון ולעתים, לעשות את ההבדל בין תביעה שתצלח, לבין כזו שתרד לטמיון – על כל ההשלכות הנובעות מכך.

לשיתוף לחצו:
תוכן עניינים

המידע לעיל מהווה מידע ראשוני ואינו מהווה יעוץ משפטי או רפואי