חוות דעת מדע פורנזי ורפואה משפטית

להאזנה:

 

חוות דעת מדע פורנזי ורפואה משפטית מטעם רופאים מומחים, מקצועיים ובעלי שם בעולם הרפואי בכלל ומתחום התמחותם בפרט, עשויה להיות גורם מכריע במשפט, הן בקביעת אשמתו או לחלופין בקביעת חפותו של נאשם בעבירה פלילית. חוות דעת בתחום הרפואה המשפטית והמדע הפורנזי כוללת, בין היתר, חוות דעת רפואית פסיכיאטרית, חוות דעת רפואית פתולוגית, חוות דעת של מומחה סמים, חוות דעת רפואית בתעבורה ועוד.

 

רפואה משפטית פתולוגיה

בעוד הפתולוג מתמקד בעיקר בעבודה שבבית החולים בו מתבצעת דגימות שנלקחו מגופה ואף מגוף חי, הרופאים המשפטיים הם פתולוגים שעברו התמחות בתחום המשפט ולמעשה מבצעים נתיחות, נותנים חוות דעת רפואית ואף באים להעיד בבית המשפט.

למעשה, לעתים, לא ברור מהי סיבת המוות, וכאן, חוות דעת משפטית פתולוגית נכנסת לתמונה – חוות דעת שכזו עשויה להפיג או לאמת את החשד מסיבת מוות שהינה בעלת אופי פלילי.

 

קביעת סיבת המוות

כאשר אדם שחשוד באחת מעבירות ההמתה של אדם, יכולה לסייע חוות דעת רפואית משפטית פתולוגית  שתסייע לקבוע או להפריך את סיבת המוות.

הרופא המשפטי יכול להגיע לרזולוציות הנמוכות ביותר, במיוחד כאשר סיבת המוות יכלה לקרות משלל סיבות, שאחת מהן למעשה עשויה לגרום להרשעת הנאשם באחת מעבירות ההמתה או לחלופין להוביל לפסיקה בחפותו.

חוות דעת מדע פורנזי ורפואה משפטית
חוות דעת מדע פורנזי ורפואה משפטית

קביעת שעת המוות

לא זו אף זו, הרופאים המשפטיים המומחים מטעם פורום רופאים יכולים לסייע בקביעת שעת המוות של המנוח, נתון זה הוא חשוב ביותר עבור ההליך הפלילי וקביעת אשמתו או חפותו של הנאשם, שכן עשויה לסתור גרסת הנאשם או לחלופין לחזק אותה.

 

חשיבות חוות דעת רפואית משפטית פתולוגית

קבלת חוות דעת רפואית משפטית פתולוגית מפי רופאים משפטיים מומחים, מקצועיים ובעלי שם בעולם הרפואי בכלל ובתחומם בפרט, עשויה להיות בעלת חשיבות מכרעת בהליך הפלילי במסגרת חוות דעת מפי מומחה שיכולה להביא להרשעה או לחלופין לזיכוי נאשם בתיק שהעבירה בו היא אחת מעבירות ההמתה; ביניהן עבירת הרצח וההריגה.

 

חוות דעת פסיכיאטרית לבית משפט

חוות דעת פסיכיאטרית תיתן מידע, במידת הצורך, עבור מצבו הנפשי של אדם מסוים הן בתחום האזרחי והן בתחום הפלילי, משום שענייננו במאמר זה הוא בתחום הפלילי נתמקד באופן בלעדי באפיק הזה של חוות הדעת הפסיכיאטרית לבית המשפט.

 

עריכת חוות הדעת הפסיכיאטרית

חוות הדעת הפסיכיאטרית שתיערך על ידי רופאים מומחים בפורום רופאים נעשית בסטנדרט המקצועי ביותר ובאופן המדויק ביותר בתחום – זאת על מנת שתהיה חוות הדעת הרפואית קבילה בבית המשפט.

כמו כן, חוות דעת פסיכיאטרית טובה ואיכותית תשמור על דיסקרטיות גבוהה בשל האופי האינהרנטי הרגיש הקיים בשורשיה של חוות הדעת הפסיכיאטרית.

 

בבית המשפט

חוות הדעת הפסיכיאטרית מהווה, הלכה למעשה, מסמך שיחליף את עדותו של הפסיכיאטר בבית המשפט.

לצורך העניין, ככל שהלקוח שלכם ביצע פשע חמור וטוען שהסיבה לכך היא כי סבל או סובל מאי שפיות, תדרשו לספק לבית המשפט חוות דעת פסיכיאטרית מטעמו של פסיכיאטר מומחה – זו תהווה מעין הוכחה בבית המשפט כי אכן הלקוח שלכם סבל מאי שפיות בין אם זמנית במהלך המקרה ובין אם אי שפיות ממושכת.

 

אחריות למעשי הנאשם

חוות דעת פסיכיאטרית תבדוק את מידת כשירות הלקוח שלכם ולמעשה תבדוק את מידת היכולת שלו להיות אחראי למעשיו.

בהתאם, כסנגורים מטעם ההגנה תוכלו להצטייד בחוות דעת רפואית פסיכיאטרית מטעם הרופאים המנוסים והמומחים של פורום רופאים כדי להוכיח את היעדר הכשירות של הלקוח לעמוד למשפט בגין מעשיו. מאידך, כמובן שגם לתביעה מטעם המדינה תהיה חוות דעת רפואית שסביר להניח שתסבור אחרת; על כן, לאיכות ומקצועיות חוות הדעת הפסיכיאטרית אין תחליף.

 

הפסיכיאטרים בפורום רופאים

הפסיכיאטרים המנוסים בפורום רופאים הם מהמקצועיים והמנוסים ביותר מומחים היודעים להשתמש ולהתנסח בלשון משפטית הנדרשת והרצויה לצורך כתיבת חוות הדעת הפסיכיאטרית.

לא זו אף זו, הפסיכיאטרים בפורום רופאים אף בקיאים באופן המיטבי ביותר בו יש לבצע את כתיבת המסמך כך שיהיה הולם בבית המשפט, הן מבחינת הסדר, הארגון, התכנים והפורמט המתאימים ביותר. נוסף על כך, היבט חשוב לא פחות, הוא השם וההתמחויות שרכש לעצמו הפסיכיאטר נותן חוות הדעת הפסיכיאטרית – כאשר את המקצועיים ביותר תוכלו למצוא אצלנו.

 

חוות דעת מדע פורנזי ורפואה משפטית בנושאי תעבורה

בוחן התנועה יסייע במתן חוות דעת על מקרה של תאונת דרכים שעשוי לתת זווית נוספת ואף לשפוך על אור המקרה.

בהתאם, לעתים חוות דעת בוחן התנועה עשויה להטות את הכף בין הרשעה בעבירת תנועה שדינה מאסר בפועל, מאסר על תנאי, שלילת רישיון ועוד לבין זיכוי או לחלופין, הרשעה בעונש פחות.

 

עבודת בוחן התנועה

בעת קרות תאונת דרכים, ניתן לבחון אותה מכמה זוויות, ביניהן, הפרמטרים אשר הובילו לקרות תאונת הדרכים בה היה מעורב הלקוח שלכם. מסקנותיו של בוחן התנועה יגיעו לבית המשפט עליו יוכל, במידת הצורך, להסתמך.

לעתים מסקנותיו של בוחן התנועה עשויות להוכיח כי, בנסיבות העניין, הנהג המואשם בעבירת התנועה חף מפשע או לחלופין לגלות כי העבירה בה הוא מואשם הרבה יותר חמורה מזו שהיה צריך להיות מואשם בה בנסיבות הטבעיות של הדברים.

 

כאוס בתאונות הדרכים

תאונות הדרכים הן אירוע כאוטי בו חולפים הרבה משתנים שקורים במהירות הבזק.

ככל שהלקוח שלכם היה מצוי בתאונת דרכים ולדידכם עולה ספק סביר כי אינו אשם, רצוי לגבות זאת בבחינה מקצועית של בוחן תנועה מקצועי ומנוסה מטעם פורום רופאים שיסייע לשפוך אור על המקרה – זאת, בייחוד כאשר לעתים עבודת הרשויות נעשית באופן קלוקל שעשוי לגרום לאישום האדם הלא נכון או לחלופין אישום האדם הנכון באישום הלא נכון.

 

בוחני התנועה בפורום רופאים

בוחני התנועה בפורום רופאים מבצעים את העבודה המקצועית ביותר ויעבדו עמכם ועם יתר הצוות המשפטי על מנת לסייע לכם בחקר האמת והגנה על הלקוחות שלכם.

 

חוות דעת מומחה סמים

מומחה לסמים הוא מומחה שמבין בעניינים המולקולריים ברזולוציות הנמוכות ביותר שיסייעו לקבוע, באופן המדויק ביותר, מהו הסם שנמצא בחזקת החשוד ובהתאם, האם מדובר, הלכה למעשה בסם אסור או בסם בכלל.

 

הצורך בבדיקת מומחה סמים

הצורך עליו עונה מומחה סמים מטעם פורום רופאים הוא על כל אותם מקרים בהם נתפס אדם ומואשם באחזקת סם אותו אסור להחזיק על פי חוק.

בדיקת מומחה הסמים מטעם פורום רופאים תוכל, באופן מדעי, לוודא מהו הסם אותו החזיק החשוד וכפועל יוצא להבין האם יש מקום להמשך ניהול ההליכים נגדו וכן המעצר בו נמצא החשוד.

 

רמת הדיוק של המומחה לסמים

המומחה לסמים יכול לדעת, ברמה המדויקת ביותר, באיזה סם מדובר בפועל; זאת גם כאשר מדובר בשרידים קטנים מאוד מהסם הנחשד.

הבדיקה של המומחה לסמים יכולה לקשר בין סם שנתפס לבין מעבדת סמים בה נחשד שהסם יוצר וכיוצא מכך לחזק את הקשר בינה לבין הסם ולחלופין, לנתק אותו לגמרי.

כמו כן, בדיקת המומחה לסמים מטעם פורום רופאים תוכל לבדוק האם במזרק או באמצעים אחרים נשארו שרידי שם מסוג מסוים וכך לחזק או להפריך את החשד.

 

פנו לקבלת חוות דעת מדע פורנזי ורפואה משפטית

חוות דעת בתחום הרפואה המשפטית והמדע הפורנזי עשויה להיות קריטית בהוכחת חפותם של לקוחותיכם הן אם מדובר בעבירת אחזקת סם, עבירת המתה ועוד. בהיעדר חוות דעת שכזו סיכויי ההגנה עשויים לפחות משמעותית,

אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר ופנו אלינו לקבל חוות דעת יסודית מפי הרופאים המנוסים ביותר בעלי שם בעולם הרפואה בכלל ובתחום התמחותם בפרט.

לשיתוף לחצו:
תוכן עניינים

המידע לעיל מהווה מידע ראשוני ואינו מהווה יעוץ משפטי או רפואי